terça-feira, maio 06, 2008

What Ever Happened

"I wanna be forgotten,
and I don't wanna be reminded.
You say "please, don't make this harder."
No, I won't yet.

I wanna be beside her,
She wanna be admired.
You say "please, don't make this harder."
No, I won't yet.

Oh dear, is it really all true?
Did they offend us and they want it to sound new?
Top ten ideas for countdown shows...
Whose culture is this and does anybody know?
I wait and tell myself "life ain't chess,"
But no one comes in and yes, you're alone...

You don't miss me, I know.

Oh Tennessee, what did you write?
I come together in the middle of the night
Oh that's an ending that I can't write, 'cause
I've got you to let me down

I wanna be forgotten,
and I don't wanna be reminded.
You say "please, don't make this harder."
No, I won't yet.

I wanna be beside her,
She wanna be admired.
You say "please, don't make this harder."
No, I won't yet..."

The Strokes


...Porque Strokes me mata por dentro...

6 comentários:

Maria Renata disse...

essa é uma das minhas preferidas deles! ótima escolha pra te matar, rs!
beijos

Anônimo disse...

entao.. q eu nem gosto mto de strokes neh.. mas enfim! :P
te indiquei pra um meme lah no meu blog.. ve lah!

Thais Bueno disse...

nam, nem conheço mto os strokes, mas eles são bons

e ah, gostei da letra! x)
me sinto "intimamente" destruida quando escuto my chem. gentem, parece q as letras deles são feitas para mim =O

Carlos Howes disse...

Eu adoro essa musica! =)

Sam. disse...

Ta lindo o Blog :* (L)

alex e! disse...

...wow!!!! também não conheço muito dos Strokes, mas por essa letra deu pra perceber que temos algo a ver. Vou ver se os escuto mais depois dessa.........beijo